2007-05-03 Efter 1 dygn

Så har jag då levt på påsmat i drygt ett dygn och FANTASTISKT det går. Jag har druckit massor av vatten som man ska och inte fuskat ens ett sockerfritt tugg-gummi. Jag fryser lite lätt, men det är ju bara att ta på sig fliströjan.
I morse gick jag 30 min (från fd OBS)i stället för att byta buss och på lunchen tränade jag på Orgopeden, det var kärvt, hade inte tagit någotsmärtstillande och det ska jag nog när jag har ont, får testa i morgon bitti..
Vi hade besök av teater Västernorrland på jobbet och kliniken bjöd på bulla, men jag drack bara kaffe !!!!
Igår var jag på enskilt startmöte på X och fick en bok, en CD-skiva, en burk att mixa mat i och lite information, ungefär som det jag fått förut, men det skadar inte att höra det 2 ggr och så fick jag köpa påsar.
Hittills har jag provat svamp-, grönsaks och sparrissoppor och de var alla bra. Till frukost idag tog jag Vanilj, men den blir ingen favorit. I morgon bitti tror jag det blir persika.
Vi satte upp mål =10 kg till tjejmilen i Stockholm och så fick jag godkänt på mina planer inför Stockholm och Dublin, men det kommer att bli svårt att inte falla tillbaka i eländesvanor då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback