2007-05-04 2 dygn har gått

Jag har överlevt 2 dygn och nästan inte varit hungrig. Jag fryser dock för ovanlighets skull och är ganska sömning.
Persika i morse var inte heller någon höjdare, men grönsakssoppa till lunch och sparris till middag var bra.
Åt persikapåsen innan jag for hemifrån och gick direkt på Orkopeden och tränade. I natt vaknade jag och hade ont i vänstra knät, så jag tog en Voltaren och efter påsmaten tog jag en Alvedon och träningen idag gick mycket bättre än igår då jag var helt utan smärtstillande.
Att gå nerför trappa fugerade riktigt bra hela dagen, trots att jag inte tog några mer tabletter. Undrar om det är tabletterna eller det faktum att jag kan träna riktigare som gör susen. Tyckte också att jag kunde sträcka vänsterknät bättre än normalt vid töjningen efter träningen.

Vaknar flera gånger på nätterna och är kissnödig och går också upp. Ska försöka att nonshalera känslan, hur fanken stavas det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback