2007-05-05 3 dygn

Frukost = blåbär smakade inte alls som blåbärssoppa som Ivan på xtravaganza sa. Lunch= grönsakssoppa hyfsad, men känns söt.
Ännu inte ett enda fusk inte ens ett solrosfrö.
Paul frågade i morse om jag inte hade borstat tänderna, men det hade jag. Jag känner en konstig smak i munnen och han påstod att det var en annan lukt än vanlig "inte borstat tänderna" så det är väl ketoner då. Ska fara på apoteket och köpa nån spray.
Vägde 93,2 i morse.
Middag blev svampsoppa det är nog min favorit hittills. Klockan är nu 22.27 och jag har klarat ytterligare en dag. Är inte särskilt hungrig men oj vad sugen jag är. Paul gjorde pizzagratinerad falukorv till middag och det luktade väldigt gott. Det blev en korvbit över, som han tänker äta som smörgåspålägg. Tänk: hårdbrödmacka med falukorv och ketchup !!! Aj aj undrar när man kan tänka på något sådant - det kanske blir någon gång i höst eller så.
Nu ska jag i alla fall gå och sova under täcke och filt och med sockar på fötterna. Jag fryser !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback