2007-05-07 5 dygn

På en vecka har jag tappat 2,4 kg och fått en ruskig andedräkt. Det är nog den sk ketosen som satt igång och det är ju då man bryter ner fett.
Cyklade till och från jobbet idag, ganska jobbigt men härligt när det är gjort.

Jag levt på "påsar" 3 gånger per dag och massor med vatten, lite kaffe och en hel del Roibuste. Inte ens sockerfritt tuggummi!

Jag mår oförskämt bra är inte särskilt hungrig (lite sugen, men inte farligt) och i och med att man bara har dessa 3 påsar per dag kan man inte lura sig själv att jag har nog ätit för lite idag. Jag vet också att sammansättningen på det jag äter är rätt.

På jobbet har det varit flera utmaningar senast idag när det bjöds på tunnbröd med Bregott, ost/messmör, men jag tog en liten kopp kaffe.
Igår gick jag till Birsta och tillbaka. Totalt blir det c:a 6,6 km och effektiv tid var 77 min. Helt slut var jag inte när jag kom hem, så det finns hopp.
I morgon kväll har gruppen sin första träff. Ska bli spännade att se vad det är för typer. Jag såg namnlistan i onsdags, bara kvinnonamn och antagligen rätt unga - ja vi får se. Spännande också att träffa "konsulten" eller vad hon kallas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback