2007-05-08 6 dygn

Detta går fortfarande bra. Tränade i morse kl 7-8 efter att ha ätit 1/2 påse. Körde motionscykel 22-25 km/h i 25 min och sen styrketräning  i grupp 20 min. Det märks inte på orken att jag äter så lite kalorier, nästan tvärt om !
Gruppen bestod av kvinnor, men medelåldern var nog lite högre än jag trott och de som ätit "påsmat" ( mellan 5 dagar och 3 veckor) hade alla samma erfarenhet som jag, man överlever ganska lätt och får en fruktansvärd andedräkt. Nej nu luras jag en av de unga tjejerna mår fruktansvärt illa så att hon tom kräks,  jättesynd om henne, men förmodligen är det en kombination med stress. Hon går sluttampen på sjuksköterskeutbildning. Hoppas att det löser sig för henne. Nu ska jag festa på en stor kopp Roibuste med persika-smak Jammi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback