2007-05-09 Efter 7 dagar

Min favoritdag = onsdag

LEDIG! Började med sjukgymnastik kl 8, sen buss in till stan och en promenad till Sporthallen för vårens sista pass våtvästträning och prmenad in till stan igen och buss hem. Tog en halv påse kl 7 och en halv påse kl 10. Sen var jag inte hemma förrän kl 13 och då var jag lite hungrig för ovanlighetens skull..

Kändes kymigt att inte få äta en apelsin i bastun, därför bastade jag inte efter träningen för att inte lockas av de andra.

Ni som inte känner mig förstår inte hur enormt förvånad jag är. I en hel vecka har jag nu levt på bara pulver. Ingenting har slunkit in i min mun ens när ingen sett mig.

Vet inte om jag sagt det här förut, men jag anser att trots att det var fruktansvärt svårt att sluta röka var det ändå enormt mycket lättare än att ändra livsstil och gå ner i vikt. Hålla tappad vikt går bra, men gå ner - svårt. Detta känns nästan som att sluta röka, jag har ju i princip slutat äta, jag bara sörplar saker, som faktiskt inte är så dumma. Och jag mår bra, orkar träna ungefär som vanligt, vilket också är förvånande.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback