2007-05-13 Efter 11 dagar

Jag har tappat 5 kg på 11 dagar !!!! Sen påsk har jag gått ner 8 kg, men då var ju åtminstone 2 kg "nyuppgådda". Det går ganska bra! Paul åt köttfärslimpa idag och det luktade väldigt gott - jag gjorde sås åt honom och smakade kanske sammanlagt 1 tsk. Jag längtar efter allt möjligt i matväg, knapriga äpplen, mannagrynsgröt mm mm, men nej! Ska vara stenhård åtminstone till 27/5 och sen får det bli en försiktig upptrappning med 3 påsar per dag + lite mat. Ska be att få köpa "barer" att ta med på resan, då jag tror att de är lättare att hantera än påsar som ska mixas med vatten.
Har idag gått 6 km bla elljusspåret på 78 min vilket ger 13 min/km, men i alla små branta nedförsbackar gick det sakta. Skönt att gå på mjukt underlag, men jobbigt att gå nedför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback