2007-05-15 efter 13 dagar

I morgon middag är det 2 veckor Xtravaganza utan fusk. Var på invägning idag och det utföll med -5 kg. Precis som hemma. De 3 senaste dagarna har jag stått stilla.

Börjar nu planera för en mycket försiktig upptrappning från 23/5 för att från 30/5 gå på sk halvfart fram till 11/6 då jag kommer hem från Stockholm och Dublin. Det blir spännande att se hur det går, men det är klart att jag klarar att äta lite mat. Man fortsätter med 3 påsar pulver/dag och lägger till lite protein och vattenrika grönsaker och linfrö för att få sprutt på magen. Jag ser fram emot att få äta lite, men det kommer att bli jobbigt att att inte äta för mycket. Har bestämt mig för att följa de förslag som finns.
Mår fortfarande bra. Idag var jag väldigt hård i magen, men det kan bero på att jag slarvat med vattendrickandet.
En del i gruppen har haft väldigt besvärligt och ätit mat någon gång.
Alla verkar frysa, flera är trötta, men någon vakande kl 5 på morgnarna och var jättepigg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback