2007-05-17 Efter 14 dagar

Har passerat 90 kg på väg nedåt och tror att det var evigheter sen jag vägde så lite. Hittade en gammal anteckning om att jag 1995 vägde runt 90 och tror inte att jag varit nere på de nivåerna sedan dess.
Idag blev det stavgång 5,8 km med en snittfart på 12,3 minuter. Det blir ju drygt 2 timmar på milen om jag orkar hålla tempot. Idag gick jag utan att ha tagit någon värktablett och då känner jag av knäna ganska snabbt. Ska nästa gång jag går ta en tablett före. Jag blir ju inte sämre efteråt.
Det är helt fantastiskt att jag nu klarar mig till vardags utan värktabletter och Losec har jag kommit på att jag inte ätit på flera dagar. Ingen mat att smälta- ingen magsyra som kan läcka uppåt. HÄRLIGT!
Har handlat ett par nya bh-ar. Många gamla är för stora och har tappat "karuschan" pga allt tvättande.
I morgon är jag också ledig och ska upp på Sjukhuset och träna kl 7. Om vädret är hyfsat (inte regn och inte alltför blåsigt) tänker jag cykla dit som uppvärmning.
Håller på att planera min upptrappning, som startar på onsdag för att jag ska kunna köra på halvfart i Stockholm och i Dublin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback