2008-08-02 dag 14

I torsdags var vi på bussutflykt och då slank det ner en glass (Nogger) och så åt jag lunchen = Taikycklinggryta fast jag åt nästan inget ris, bara kycklig sås och grönsaker. Jag hade med mig Nutrilett Bar som jag smaskade på till kaffet.
Igår lyckades jag peta i mig allt möjligt. Ingen ide att försöka berätta om allt, men jag for till sjukhuset och tränsde och stavgick till ICA Maxi, me tyvärr började det regna precis när jag kom dit, så jag tog bussen hem, var inte klädd för regnpromenad.
Idag har vi städdag - jättekul !!!
Har småätit lite av varje. Gick tor ICA Maxi när Paul åt middag och gick fortare än tidigare och både medel- och max-puls var lägre än tidigare, men det kanske beror på att vädret var svalare också??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback