2008-08-04 dag 16

95,6 kg. Igår var jag duktig, inget annat än X och N, fast kanske någon halv N för mycket. Idag åker vi till Östersund och jag har förvarnat om att jag går på diet, men kan äta vanlig mat om vi går på restaurang, men inga bullar och kakor eller godis eller smörgåsar bir det. Stavgång ska det bli också helgarderar och tar med regnstället också.YES!!!

3,4 kg på 2 veckor YES. Det är nästan 4 kvar till tjejmilen. kanske måste trappa upp lite sista veckan så att jag orkar men 90 kg är ingen omöjlighet om jag skärper mig.

Det blev 1 påse delad på 2 och 2 N-barer. Inte mycket motion, 30 min promenad med sambon dock. Jag tugga´de snällt på barer när sambon åt godbit vid fikastället på vägen hem till mamma och likaså när sambon och mamma åt genetunnbröd och digestivekex som kvällsfika. Jag är störtbra!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Keep up the good work!

Ha en bra dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback