2008-08-16 dag 28

Samma vikt 94,6 som i måndag trots att jag nu börjat upptrappning. Åt igår lunch bestående av lite kyckling, kassler keso, bulgur, massor av grönsaker (kalla) och vinägrett, Till middag blev det räkor massor av kalla grönsaker, dressing och en picknickbulle ed mjukost. Däremellan 1/2 X-påse  till frukost och N-bar till  em- och kvällsfika. Harriet och jag var på Orkopeden och senare på em gick jag en mastodontstavgångpå totalt 80 min. Uj vad jag var nöjd med mig då!
Idag ska Harriet och Ev Elisabeth (jobbar på marknaden) på Selångers marknad, så det blir lunch där och så tar jag med någon N-bar utifall det blir fika.

Var in på jobbet igår och fick så många kommentarer om attjag ser frisk och fräsch ut och det var roligt, men jag känner inte att jag längtar dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback