2008-08-21 dag 33

Kom hem från Umeå igår. Operationen gick bra, men resultaten kan låta vänta på sig upp till 6 månader. Nu får jag inte motionera så att jag svettas och inte bada i bassäng pga infektionsrisken, så nu blir det tufft.
Vägde mig i morse och hade då gått upp 1 kg sedan förra måndagen och då har jag ju trappat upp ätandet. I Umeå har jag ätit frukost, lunch och middag på riktigt, men dragit ner på ris och potatis, men macka blev det både lunch och middag eftersom de hade så underbart goda hembakta limpor. Paul åt en hel del godsaker till fika, men jag var rätt duktig, åt Nutrilett barer på kvällarna och ibland till em-fika. Operationsdagen fick jag en underbart god vaniljdröm på eftermiddan.
Nu satsar jag på 1/2 påse X till frukost, riktig lunch och middag, N Bar på kvällen och frukt som mellanmål. Får köra fram till tjejmilen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback