2008-07-29 dag 10

YES!!! 95,6 kg - kan det vara vattendrickandet ????? Nu ska jag ta en morgonfika på altanen, kaffe, 1/2 påse m persikosmak och 2 dL vatten med B-vitamin i.  Sen blir det stavgångspromenad.
Gick först till ICA Maxi, där jag gick på toa och sen upp till Norra vägen och ner förbi Färsta och sen via Hasselbacken  och hem. Det tog 76 min efftktiv tid.
Hemifrån till ICA via Ljustadalen blev 3361 steg totalt och 3349 aerobic. på 31 min.
Hela rundan blev totalt 8090 steg och 7976 aerobic på 76 min (73 enligt stegräknaren).
Drog igång ett bullbak och har naturligtvis inte kunnat hålla mig från bullarna. Äkte sen till stan och gick på slutrea hittade ett par byxor, modell strax under knäet, i snävaste laget, en bomullstrikåkjol, 2 T-shirts och en hatt.
Ska testa hemma och se om jag vill behålla dem.
I morgon blir det simning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback