2008-07-22 dag 3

1/2 påse till frukost 7.30.
Det blåser rejält idag, så jag tänkte nästan ta bussen till Orkopeden, men det är så besvärligt med byten nu på sommaren, så jag tänkte: "vad är det värsta som kan hända? - jo att jag får gå och dra cykeln"  eftersom solen sken entrade jag min Viktoria och drog iväg och det var blåsigt, men det gick. Efter drygt 30 min träning av armar och rygg kände jag mig lite matt, så jag åt mellanmål:1/2 bar och anträdde resan hem och insåg att det var på hemvägen jag hade motvind, men det gick också. Oj vad jag är nöjd med mig!
kl 12.20 lunch= 1/2 påse.
kl 16.25 är jag jättehungrig så nu blir det en hel påse soppa.
kl 19 korvsnutt med ketchup på
kl 20.30 1/2 bar
kl 21.30 i Nutrilett bar
Totalt 4 påsar/barer + korvfusk. Enligt VK ligger jag på minus pga motionen.
Ätit 834 kcal + korven, motionerat för  703 kcal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback