2008-07-25 dag 6

1/2 påse till frukost
1/2 påse till lunch
Har handlat påsar för 2 veckor till + 14 barer.
P och jag var in på stan och kollade Ostindienfararen Göteborg och sen en sväng till Birsta och jag klarade alla lockande glassar mm. Birsta City fick bjuda på ett glas vatten.
Läste om en kvinna som tappat 20 kg på 4 veckor !!!
Det är 5 veckor till Tjejmilen och 13 veckor till Jordanien !!!! Frågan är hur man orkar Tjejmilen om man går på helfart - det kanske blir lite hårt.
1/2 påse kl 15. Har suttit och sorterat gamla matrecept och skulle helst vilja laga allt på en gång framför allt baka alla kakor!!!!
1 sopp-påse kl 17.30.
1 Nutrilett Bar kl 19.30.
Har haft diarre och blev jättehungrig frampå kvällen så 22.30 tog jag en X-bar. Betyder att jag ätit drygt 800 kcal idag.
Tycker att byxorna sitter lite lösare.
Har bestämt med Mamma att vi far till Östersund 4/8 och att jag då kommer att äta "påsmat" - jag ska klara det!!!!
Nu måste detta gå. På torsdag ska vi ju på bussutflykt, vet inte riktigt hur jag ska tackla det. Har ju betalt för mat, men jag tar nog med någon Bar och så får vi se vad de har att bjuda på. Grönsaker kan man ju äta och kyckling vore smaskens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback