2008-10-06 dag 77

Strålande höstväder fast lite blåsigt - skönt efter helgens eländesregnanade.
Har varit och vattentränat och gick fram och tillbaka från bussen.
Blodtrycket verkar gå neråt. Jag har köpt mig en egen mätare, som jag tyvärr inet klarar själv utan måste ha hjälp att anbringa den.
Vikten rör sig inte nämvärt trots att jag tycker att jag kommit in rätt bra i rutinerna och träningen är ju också i full fart måndag-torsdag. Vet inte om medicinerna kan påverka vikten - vi får väl se.
Idag åt vi purjo-potatissoppa till lunch med ett glas minimjölk och 2 havreknäcke med becel pro-aktiv och rökt kyckling på.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag som älskar grönt. :)

Hur är det, du skriver så sällan tycker jag. Mer!

Postat av: Malin

Ojdå, jag har glömt min mail det senaste. ;)



Då får jag vänta lite mer på inlägg från dig. :)

2008-10-14 @ 17:17:19
URL: http://wilmapalmen.blogg.se/
Postat av: Malin

Egentligen får man inte ta mina bilder och hänga upp på väggen. It's the rules. Men du kan få göra det om du är snäll - och för att du är släkt. Men säg inte till nån, för egentligen får man inte.



kraam

2008-10-15 @ 18:49:10
URL: http://wilmapalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback