2008-10-26 dag 97

Idag har vi varit helt fel i tid hela dagen - vi hade helt missat att vi återgick till vintertid i natt. Sambon skulle byta bokcirkelbok på bokhandeln och vi var väldigt säkra på att de öppnade 10, så vi åkte dit då, men det var stängt. Då tänkte vi höra Public Service på radion 10.15, medan vi väntade, men 10.25 hade det fortfarande inte börjat, då gjorde vi ett litet ärende på Coop Forum. Sen har dagen gått och kl 18 tänkte jag se nyheterna på TV1 och sen Saltön, men det var dansbandstävling och plötligt såg jag att Videon vidae 17.02. EXIT! Detta har aldrig hänt mig förut - tur att man inte jobbar! Nu har vi ställt om alla klockor!

Kommentarer
Postat av: JOANNA

Har du haft en bra dag?:)

Postat av: JOANNA

sv: haha jag fattade inte heller något vid tolv tiden idag:P

2008-10-26 @ 20:55:33
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, knasigt! Vi kom på det vid ett inatt och då blev klockan plötsligt bara tolv. ;)

2008-10-26 @ 22:54:36
URL: http://wilmapalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback