2008-10-27 dag 98


Det närmar sig Halloween, så jag förbereder mig som synes.
Denna vecka är det ingen vattenträning (höstlov), men i stället gick jag ut på en 45 minuters promenad redan kl 8.
Kl 11 hade jag tid på fotvård - det är underbart att få fötterna fixade. Sen drällde jag på stan, hade lite ärenden på apoteket och hade tänkt köpa ett par sidenlångbyxor. Det blev 2 par eftersom ett par kostar 149:- och 2 kostar 200:-. Sen hade de råsidenkavajer för 50:- och det kunde jag inte motstå, fastän jag kan inte knäppa de, men med ett linne under blir det bra.
I morgon tränar jag på gym på fm och sen ska jag på en föreläsning:" Ska torsken torska dit" på em (handlar om fisken torsk). På onsdag har jag tid för en ansiktsbehandling med noppning av bryn och frans-och brynfärgning. Nu är det dags att fixa lite middag.

Thumbnail
Det blev omelett med stekt innerkycklingfile´ och grönsaker. Sambon kompletterade med potatis.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, vilken bild du fått till där barbro. :D



Jag jobbar och står i i skolan, Martin jobbar och vi försöker få allt att gå ihop...lite stressigt är det men vi är väl vana att flytta vid det här laget...



Näe, inget höstlov för min del, vi får allt jobba på. :(

Men snart är det jullov. :)

Postat av: Malin

Haha, va kul att du gillar allt. :D

Rätt ställe? Ja, fast nu vill jag ju hålla på mer med keramik och det får jag ju inte. :(

2008-10-30 @ 16:40:17
URL: http://wilmapalmen.blogg.se/
Postat av: n' en skön lirare

Hej :)

Nu är det så att jag har min första frågestund i min blogg. Skulle ju vara roligt om man fick massvis av frågor. Du gör som du vill. Men kolla gärna in min blogg =)

Love Natalie ♥

2008-10-30 @ 16:44:57
URL: http://natalienilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Spa? Du bara lyxar till det hela tiden. :)



Vi har massor av snö och de bara öser ner mer hela tiden. ;)



Kraam

2008-11-23 @ 19:25:50
Postat av: Malin

Yes, martin kan äta mandel. Han brukar inte ha problem med det men vi brukar se till att han inte äter det för ofta så han inte blir allergisk mot det också.

Men det har inte varit problem hittills. :)

2008-12-12 @ 19:27:41
URL: http://wilmapalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback