2008-09-08 dag 50

5 kg på 7 veckor, trots diverse hinder som patienthotellvistelse och pastauppladdning inför tjejmilen. Nu satsar jag på 5 kg till på 7 veckor. Det blir precis lagom till Jordanienresan.
Idag åt jag " gyllene saffransbönor" till lunch de var hyfsat goda, men tror inte att de skulla ha gjort sig på bild. Middagen bestod av Kyckling och Uncle Bens Sweet and Sour-sås (Hawaian) med lite cous-cous och så grönsaker förstås.
Mellan 9 och 10 var jag på höstens första våtvästträning - underbart, fast rätt jobbigt. Efter lunch åkte vi till kyl/frys/spis affären, för det var helt klart att frysen inte mådde bra, den höll bara tempen när den stog på max och infrysning.
Vi överraskade oss med en ny mikro också, den gamla var 13 år och har gjort sitt. kl 16.30 kom frysen hem och det tog inte många minuter så var vi av med både gammal mikro och gammal frys. Nya frysen har energiklass A (mindre plats för mat pga tjockare väggar bl a) och självavfrostning. 
I morgon bitti ska jag ut och gå - riktigt längtar, har inte gått ordentligt sen i onsdags, har däremot cyklat  en del.
Dags att krypa till kojs! God natt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud så duktig du är! De där kilona kommer försvinna utan problem. :)



Ikväll blir det rester för min del, broccoli/spenat/fetaost-paj. :)



Kraaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback