2008-09-11 dag 53

I senaste IKEA-katalogen fanns 2 gratiskuponger för frukost, så efter att vi rensat takrännan på Carporten (jag satte på och stängde vattnet och sambon klättrade - han hade fö rensat rännan från diverse "urk" tidigare. En grej såg uppifrån vardagsrummet ut som en död mus, men var en grankotte) for vi till IKEA och jag "bjöd" på frukost = kaffe/te, 2 små "rosenbröd, en portion margatin, 1 ostskiva, 2 skivor salami och en rejäl skiva skinka. Sambon hade grundat lite hemma, men för mig var det fullt tillräckligt. Normalpris är 10:- vilket ju är jättebilligt, det kostar normalt en kopp kaffe där (på stan får man betala 20:- minst. Man kunde komplettera med äggröröa för 5:-, köttbullar för 2:-/st, juice, youghurt, extra bröd och smör.
Till lunch blev det squashsoppa med gröna ärter och grönsaker till samt surdegsbröd med mjukost.
Mellanmål: 1 päron. Middag: ugnsstekt vv-grillkorv med senap och ost, grönsaker och bulgur.
På em for jag till stan för klippning.
Hittills har det inte blivit någon motion, men det får nog bli en cykeltur nu efter maten.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack!

Nej, jag blev inte så nöjd med kon, tycker mest att det ser ut som en Snobben, jag fiskar inte efter komplimanger...

Postat av: Malin

Oj va kul. Synd att jag missade den pjäsen. Men filmen var super, så den ska ni se. :D

2008-09-13 @ 20:46:54
URL: http://wilmapalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback