2008-09-15 dag 56

Vågen larmade Lo, så jag grep mig an verket att byta batteri och innan jag fått bort det gamla hade en liten tråd gått av och så var den vågens saga all.
Den var ganska gammal, men bra och pålitlig. Köper man en ny, så hamnar men alltid på en ny nivå och inte lär den då visa lägre vikt utan det blir väl något hekto högre.
Idag har det varit fullt upp: 7.50 buss in mot stan, prmenad 12 minuter till sporthallen. 60 min hård vattenträning, lite avslappning och 15 min promenad in mot stan, lunch med en kompis på ställe med fräsch salladsbuffe´. 13-16 föreläsning om Jordanien av vår guide.
Nedrans vågelände!. Om jag åtminstone hade fått ett slutvärde!!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack Babs!

jag är faktiskt nöjd med denna målning själv så det är så himla kul när folk (och du) skriver att det är fint :)



Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback