2008-09-30 dag 71

Buss till sjukhusets gym i morse kl 8.50 och gjorde ett pass där på 45 min med glada seniorer. 2 kompisar som jag
inspirerat var där. Jag skulle ha gått även om de inte gått, men trevligt att träffa dem. I morse kände jag som vanligt av mitt huvud och hårda pulsslag i halsen, men efter intag av blodtrycksmedicinen lugnade det sig för första gången. Det var 9:e dagen med blodtrycksmedicin.
Men aldrig får man vara riktigt glad - i stället har vänstra knäet djävlats. Jag skulle ha åkt in på stan på em och hämtat beställda Jordanienpengar, men skulle ligga och vila och läsa lite, men somnade, så det blev ingen stadsresa.

Dagens lunch var en pastawok: rödlök fräst i lite olja, broccoli, röd och gul paprika tillsatt och fick bli varmt, men med tuggmotståndet kvar. Severat med pasta och rökt kalkon. Minimjölk till. Lättlagat, vackert och gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback