Fredag 14/8

Hemma igen

fr, 14 aug 2009, 21:09

Det var en trevlig liten utflykt. Mamma var pigg, så vi "rände" lite på stan på onsdag em och fick en go-fika, annars var jag rätt duktig. Torsdag började jag med 5 km stavgång på morgonen, men sen var det kört. Vi satt från kl 11-kl 19 och pratade, fikade, pratade åt, pratade och fikade och pratade lite till. Det är helt fantastiskt. Vi var kompisar från det jag var 7 år till kanske 12-13, sen kom vi ifrån varandra. En av tjejerna flyttade till stans utkanter och vi började olika skolor. Sen har vi i stort sett inte setts förrän i fjol sommar, då vi tog upp bekanskapen igen och nu har vi träffats 5 ggr har så mycket att prata om. Det är jätteskojigt.
Idag startade jag med 36 min stavgång och senare gick jag till bussen och mellan buss och tåg. Få se om jag "tjuvväger" mig i morgon- nej det gör jag inte förresten jag väntar tills på måndag. I morgon ska jag cykla till Selångers Marknad och gå där med 3 väninnor, och så blir det liten lunch där, ska bli fint väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback