Fredag 31/7

Fredag!

fr, 31 jul 2009, 13:39

Började dagen med min standardfrukost på 352 kcal. Gick/ åkte buss till gymmet hos min tidigare arbetsgivare (suveränt att man får fortsätta som pensionär) och tränade, men oj vad jobbigt det var - det var jättelänge sedan jag var där.
Lunchen blev ett hastverk: en påse Xtravaganza och 1/2 delikatessbröd med 1/2 köttfärsbiff.
Nu kommer solen fram, så nu ska jag sätta mig på altanen, tänkte jag säga, men icke - jag har en soptunna som måste göras ren först innan det blir vila.


Soptunnan klar

fr, 31 jul 2009, 18:41

Efter soptunnerengöring satt jag en stund på altanen och läste. Håller på med Elisabeth Nemerts senaste:"ödets hav". Jag tycker hon skriver så trevligt om starka kvinnors öden i olika tider.
Sen blev det middag och den var lättlagad: Chili con carne från frysen och fixning av sallad.
Sen kände jag mig orolig i kroppen, solen sken så fint och jag tog stavarna och gick en runda på 46 minuter.
Nu återstår framöver lite ost, päron, paprika och nötter. MUMS!


Sammanställning

fr, 31 jul 2009, 18:43

Ätit: 1364 kcal, 500 MK, 31%protein, 34%fett, 35%kolhydrater


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback