Lördag 15/8

Start på dagen!

lö, 15 aug 2009, 09:16

Ja då styr man in på gamla goda vanor ige. Gröt till frukost med färska nyplockade svartvinbär - mums vad gott. Ett kokt ägg med kaviar ska jag klämma också och en slät kopp kaffe. Sen blir det lite hårtvätt och fixning av hår, fast vad lönar det, när man sen trycker på cykelhjälm............ Det är klarblå himmel och 14 grader, undrar om mankan ha knäbyxor, får kolla tempen lite senare.


Efter cykelturen

lö, 15 aug 2009, 17:54

Oj, alldeles matt är jag. Cyklade 12 km i motvind till markanaden där vi gick runt och kollade på hur mycket grejor som helst - tänk att det finns så enormt mycket som man inte behöver. Efter ett tag fikade vi= kaffe och kanelbulle och efter att ha gått ytterligare en stund åt vi stekt strömmingsflundra på Wasa Husmans. Det var en lunch som hette duga.
På hemvägen hade jag tänkt att jag skulle få köpa en glass, men det var helt omöjligt att ta sig över vägen pga trafiken.
Middagen idag hittade jag i frysen, en mexikansk gryta med bönor, Quorn-färs, tomater och paprika och Polarkraft havre.


Slutsammanställning

sö, 16 aug 2009, 09:00

Ätit: 1343/1345, 17 protein%, 43 fett%, 40 kolhydrat% blev inte så bra men 968 MK desto bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback