Måndag 24/8

Man ska inte hålla på och tjuvväga sig!

må, 24 aug 2009, 08:38

91,6 idag alltså -2 hg. Vart tog rekordsiffran 90,8 sen i fredags vägen??? Lite svårt att hantera faktiskt, men nu återgår jag till vanliga matplanerna och har avverkat min underbara gröt med 1/2 päron och lättmjölk samt 1 hårdkokt ägg med kaviar.
Idag skiner solen och jag är sugen på en promenad, men väntar tills sambon varit på Vårdcentralen. Han verkar inte särskilt uppjagad, men man vet ju inte vad en klumpig doktor kan ställa till med. Förmodligen har han ett bråck och idag till frukosten har vi pratat lite om det. Ja vi får se hur det avlöper.
Hoppas att era vägningar går bättre än min. Det är ju på fredag jag skulle ha varit under 90, men det är bara att ge upp den tanken. Är ju med på en utmaning att gå ner 5 % till början av oktober. Får satsa på den i stället.


Nystart

må, 24 aug 2009, 10:38

Målsättningen att gå ner 5 kg till tjejmilen slutade på 3,2 även om jag har några dagar kvar, men jag har valt att starta om enligt utmaningen 5% före 5/10.
Det ser visserligen tufft ut eftersom det gått 2 veckor redan och jag bara tappat 0,3 kg av 4,6, men skam den som ger sig - är jag med på utmaningen så är jag.
Nu hamnade jag på 1300 kcal/ dag och det blir tufft. Nej det klarar jag inte! Jag får nog ge avkall på utmaningen att inte äta MK. Jag provar får vi se hur det går!


Dagens slut

må, 24 aug 2009, 21:58

Idag har jag skött mig exemplariskt, men tynger er inte med att rapportera detaljer.
Totalt har jag ätit 1355 kcal, 30protein%, 36 fett% och 34 kolhydratprocent och gjort av med 509 MK.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback