Tisdag 11/8

Uppe och väcker tuppen

ti, 11 aug 2009, 06:42

känns det som näe jag går upp kl 6.
Har ätit gröt, päron och mjölk, men sparar ägget, hade glömt att koka i förväg. Tänker ta bussen 7.23 till stan och gåtransport till Sporthallen och simning/vattenjumpa, men innan dess blir det en promenad.
Full av tillförsikt efter en bra dag igår. Kämpa på alla tappra.


Hemma igen

ti, 11 aug 2009, 11:15

1/2 timme simning + vattenjumpa blev det och sammanlagt 24 min promenad. Hade med ett apelsin att äta i bastum, men gav bort halva eftersom kompisen inte hade något med sig.
Nu har jag ätit lunch= 1,5 dL lättfil blandad med 100 g lättkesella och 100 g bär (hallon+jordgubbar) och tänker ta ägget också, som blev kvar i morse.


Em-fika och förlovningsmiddag

ti, 11 aug 2009, 18:14

Eftermiddagsfika= 125 g keso och 75 g krossad ananas.
Förlovningen kom ju som en blixt från klar himmel (fast här är det grått och renigt) så det blev i all enlkelhet: 1 burk makrill i tomatsås, råriven morot, broccoli och en klick keso - riktigt gott faktiskt. Undrar vad de åt på Solliden?
Hade faktiskt tänkt mig en cykeltur i em , men varje gång jag ska dra iväg börjar det regna, så nu ger jag upp.


Sammanställning och avslutning.

ti, 11 aug 2009, 19:29

Till kvällen har jag nu kvar:
40 g 10%-ig ost, röd paprika, 1/2 päron och 5 valnötter +1/2 apelsin som jag byter mot en bit vattenmelon.

Jag har idag ätit 1390/1345 kcal alltså litet för mycket, men jag låg bra till i går, 29 protein%, 36 fett%, 35 kolhydrat%. 357 MK har jag åstadkommit. Är nöjd med det.

Nu stundar 3 dagar i Östersund och då får vi se hur "duktig jag är". Tar med stavarna men vet att det kanske bara bli en dag som jag går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback