Tisdag 4/8

Tisdagssimning

ti, 4 aug 2009, 12:27

For till Sporthallen i morse efter standardfrukost och simmade och vattenjumpade på egen hand.
Fast i bassängen träffade jag E en av mina vattenträningskompisar och i dörren (jag på väg ut, hon på väg in) H som försovit sig. Det var länge sedan jag träffade dem, normalt träffas vi flera gånger i veckan på vattenträning och diverse andra aktiviteter. Apelsin i bastun var gott.
Efter ett stopp på stan, på banken, var det dags att fara hem och äta lunch= äggröra på 2 ägg och matjesill. Rårivna morötter och skivad gurka till.
Till och från bussarna blev det 37 min promenerande (aerobiskt enligt Omron).
Så nu är det bara att vänta på att det ska bli dags för mellanmål. Just nu känns det som om mitt liv bara består av mat (planering, handling och att äta) och motion. I och för sig inte så dumt, men....

Fast i morse frågade sambon: tyckte du att vi skulle fara till Järvzoo? Jag har framlagt önskemålet ett antal gånger med risk att bli tjatig och nu hade det slagit rot.
Verkar ju som om det ska bli fint några dagar nu även i Hälsingland, så vem vet, det blir kanske en utflykt.

mellanmål blev keso och krossad ananas, men lite senare slank det ner en Nutrilett Bar också när jag satt och kollade på nätet vad som finns i Järvsö med omnejd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback