Torsdag 27/8

Funderar och försöker planera

to, 27 aug 2009, 09:50

Grått väder! Blir nog vilodag idag. Blir en del gående i morgon och kanske på lördag, men definitivt på söndag!
Jag har kollat väderutsikterna i Stockholm inför helgen och det ser rätt lovande ut. 18 grader på söndag, växlande molnighet, inget regn - TACKAR!
Nu gäller det att fundera - vad ska man släpa med sig?
Ska sätta mig med fötterna i ett härligt bad och fundera. Egentligen behöver man ju inte mycket för 3 dygn, men jag måste helgardera, kan ju spilla något mm mm. Är hopplös när det gäller packning. Begränsas som tur är av väskan! Nu till aktion!


Bio

to, 27 aug 2009, 21:32

Har varit på bio med ett par kompisar och sett Almodovars film: Brustna omfamningar med Penelope Cruiz.
Hans filmer är speciella, men facinerande.
Nu åter till packningen, som inte blev klar tidigare.
I morgon kl 8 bär det av till storstaden!


Kommentarer
Postat av: Malin

här har du slutat skriva ser jag.



Hoppas allt är fint med er uppe i mellansverige! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback