1 vecka, -2,6 kg med iso-dieten Jippiii!!!!

Ljuvligt även om det bara är vatten! Igår var jag på teatern och vid fikat i pausen drack jag bara kaffe, de andra tuggade i sig en stor läskig, men säkert jättegod muffins till kaffet. Första gången jag kan minnas att jag klarat en sådan sak. Jag hade en Nutrilett Bar i väskan utifall det skulle bli för hårt, de har i detta sammanhang en bra sammansättning, men är nödlösning, har inte behövt ta till den än.
Nu har jag ätit veckans första frukost = 150 g bär (hallon och blåbär) och till det en blandning av 150 g lättkesella och 250 g lätt A-fil(vispar ihop dem).
Nu är jag taggad!

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till viktminskningen. Här går den stadigt uppåt numera. ;)



Du har tur, ditt brorsbarn ligger inte i min mage, men Martins barn gör det. ;)

Och det känns som den fiser ibland, jätteknasigt. :) Idag har vi lyssnat på hjärtat. Lät fint. Mina värden var bra fortfarande, men järnet hade gått ner, helt normalt.

Postat av: Barbro

Ursäkta, jag tappade bort en GENERATION! Brorsbarnbarn ska det försås vara, men får man fisa på detta sätt? Skämt åsido - ni är jätteläckra på bilderna du och bebisen. Hoppas att det går bra med järntabletterna!

2009-02-09 @ 17:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback