2 veckor avklarade.

Denna vecka hade jag tappat 0,5 kg, men 3,1 på 2 veckor är ju inte fy skam. Började dagen med gröt på fiberhavregryn och 3 mosade jordgubbar och 2 msk blåbär och som "efterrätt" 1 kokt ägg med 2 tsk Kalles kaviar. Lättmjölk till gröten också förstås.
Har haft väldiga problem med hur jag skulle ligga i natt, mitt knä klarar bara vissa vinklar och vattenträingen nu på morgonen fick jag ställa in.
I kväll ska sambonoch jag på en info-träff som Swedbank anordnar för sina kunder om en resa till Toscana - gissar att det är en ganska dyr resa, men det kan ju vara kul att få se bilder/film. De bjuder på kaffe och någonting till antar jag så jag tar med en Nutrilett Bar.
Fm-mellanmål = 1/2 apelsin.

Thumbnail

Lunch idag blev 45 g inlagd sill, äggröra på 2 ägg och 2 msk vatten och gurka, sallad och tomater till det. em-mellanmål = ett päron, Roibuste och 15 g lagrad Västan 10%. Inte behöver man bröd under osten! Till middag blir det en "snabbis": makrill i tomatsås, broccoli och råriven morot och sen får vi se hur jag klarar fikat på reseföreläsningen. Nejmen så ska jag väl inte säga, jag har ju bestämt mig för en Nutrilett Bar oavsett vad det bjuder på. JAG BESTÄMMER SJÄLV ÖVER MIG SJÄV (citat av fyraårig brorsdotter på sommarlov utan föräldrar).

Kväll:

De bjöd på en liten ostfralla med en gurkskiva på så det var inte svårt att avstå från den.
Jag åt en Nutrilett Bar som jag hade planerat.
Innan vi for hade jag ju ätit middag - se bild.
Thumbnail
Någon resa blev det inte, man måste bestämma sig där och då och det fanns bara ett begränsat antal platser. Resan var prisvärd mycket ingick och man får nog se mycket, men det var bara 4 nätter i Italien, men sugna blev vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback