7:e dagens iso-diet

Svårt att hinna med att äta allt. På fm sumpade jag mellanmålet och sen hade jag inte förberett lunchen, så efter vår sedvanliga veckohandling åt jag keso med kesella, ett jättestort päron och lite nötter.
Em-fika blev frusna banan skivor mixade med lättfil.
Middag = rostbiff, potatissallad med vinägrett med fransk senap och kapris i , cooktailtomater, sallad, scharlottenlök som jag kör mjuka i mikron. Sambon fick köpt "kläggig potatissallad.
Thumbnail
I morgon får jag väga mig. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du äter ju värsta lyxmaten...shit. :)



Soffan är skitbra. :D



Och mobiltelefonen har jag ju skrivit om på kissobajs...hade du inte lösen till den bloggen? Mobiltelefonen är av modell äldre, det är rätt. Ca 30 cm lång och väger ca 800 gram..dock utan antenn så den är rätt bra på det sättet. :D

Postat av: Malin

Jag skriver ca en gång i veckan på kissobajs...om du missat det senaste inlägget, prova att uppdatera sidan eller så...nästa inlägg dyker väl upp kring tisdag eller onsdag.

2009-02-08 @ 21:50:21
URL: http://wilmapalmen.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har skrivit om v 25 också, förra veckan. Det verkar du ha missat...vet inte hur iofs..men prova att uppdatera. För du kommenterar på det inlägget som är under vecka 25 hela tiden, det verkar bestämt som du inte ser det nyare.

Står det "gå till bloggens startsida" till höger längst upp, klicka där isf.



2009-02-09 @ 07:01:28
URL: http://wilmapalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback