Dag 10


Här är en favoritfrukost: 150 g lättkesella rörs ihop med 250 g A-fil lätt och toppas med 150 g osockrade hallon och 20 g nötter t ex hasselnötter. Tycker att jag klarar mig rätt bra på det tills det är dags för mellanmål kl 9-9.30. Frukosten åt jag kl 7 idag.

Idag äntligen ska jag iväg på vattenträning! Det var länge sedan och jag längtar. Enda problemet är att det var -19 grader kl 7 ! Brrrrrrrrr!!!!!!!
Fm-mellanmål idag var 125 g keso och 65 g krossad ananas (absolut en favorit).
Thumbnail
Gick drygt 20 min stavgång på väg till badet. Först 10 här hemma och det kändes skönt men sen c:a 12 min längs ån på väg till badet och där var vindarna isiga. Det var underbart härligt att vattenträn och basta igen.
Väl hemma igen var det dags för lunch= linssoppa med kokt ägg, en repris sen förra veckan, så den blir det ingen bild på.
Till middag blir det också en repris dvs pannbiff med grönsallad - ingen bild.

Och så till kvällsmaten:
Thumbnail
40 g lagrad Västan 10%, 1/2 päron (65 g), 40 g paprika och 5 g valnötter.

Det här med osten är fantastiskt. Den köptes söndag morgon 1/2 och först nu är den slut. Sambon har dessutom haft en bit Greve i kylen, som jag inte rört och nu har han en lagrad Hergårds-. Jag som vanligtvis är "ostoman" förutom kakmonster mm.
Nu ska jag inmundiga kvällsmaten till en stor kopp Roibuste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback