Dag 11 har randats.

Havregrynsgröt med jordgubbar och blåbär och lättmjölk samt 1 kokt ägg med lite kalles kaviar på (kan inte äta ägg bara som de är) till frukost. 100 g keso, 1/2 äpple, 5 mandlar och kanel till mellanmål. Sen iväg till träning på gymmet på Sjukhuset, fast först gick jag lite = 7 min till en tidigare hållplats än den närmsta. I stället för att sen byta buss gick jag 25 min  i snömodd ocg - 16 grader. Det gick bra så länge jag gick i lä av skogen, men uppe vid sjukhuset blåste det och jag trodde att jag skulle förfrysa ansiktet. När jag kom till träningslokalen var damernas omklädningsrum avstängt - gick då c:a 300 m till mitt gamla jobb där jag fick låna ett vikariekort för att komma in i deras omkädning, samma sträcka tillbaka och så träning 45 min, som kändes jättebra. 2x300 m promenad till dusch och omklädning och för att komma tillbaka till kompisens bil, fick skjuts ner till bussen. HUVVA VAD NÖJD JAG ÄR.
Dagens lunch var samma som igår dvs linssoppa med ägg. Den åt jag förra veckan också så det blir ingen bild på den. Nu är det dags för mellanmål (kl 14) = ett halv stort päron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback