Dag 13 Alla hjärtans dag


Fick kaffe på säng i morse, en slät kopp eftersom sambon kom ihåg att jag håller diet (det är omtanke det).
Sen blev det havregrynsgröt med bär och mjölk och ett kokt ägg med 1 tsk Kalles kaviar på..
Som mellisa. Keso, lite krossad ananas, 3 apelsinklyftor och 2 hallon - Jammi!



Lunch: En skivad lagom mogen avokado med lite citronsaft på, 1 burk tonfisk i vatten och 1 dL majs och så de enda tomater huset kunde frambringa. Gott
Thumbnail

Mellis på em blev ett äpple och middagen en gammal favorit: ostfylld kycklingfile' med gröna ärter (åt vi 2/3 också)
Sambon som mer kämpar för att hålla vikten uppe fick potatiskroketter och sås (vispade ur stekpannan, där mycket ost runnit ut med lite matlagningsgrädde).
Till middagen kostade jag på mig 1 dL vitt vin blandat med mineralvatten.
I kväll åt jag 100 g keso, lite krossad ananas och 3 klyftor apelsin.
Jag är väldigt mätt och nöjd.
Till veckan har jag en hel del på programmet, så det är inte alltid jag hinner hem till lunch - då får det bli Nutrilett Bar - ska planera nu och i morgon bitti veckohandlas det.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback