Dag 16

-14 grader och ganska grått. Som tur är blev det inte så mycket ny snö, lite rädd blev man igår kväll när "lappvantarna" började ramla ner. Så här mycket snö har vi inte haft på många år och det räcker nu Startade dagen med fiberhavregrynsgröt, lite färska bär, lättmjölk. ett kokt ägg och lite kaviar Knäet känns mycket bättre idag, men jag hoppar över gymträningen och satsar på att kunna vattenträna i morgon Ev revbensskadan eller sträckningen finns kvar och har ju känts varje gång jag skulle vända mig i natt, men det går väl över. Det blir en lugn dag idag också. Snart dags för fm-mellanmål, som idag blir 1/2 äpple, 100 g keso, kanel och 5 mandlar.
Lunch blev Keso, keslla och fruktsallad och på em kände jag mig fikabrödsugen, så jag unnade mig en Nutrilett Bar.

Middag= stekt lax, pressad potatis, ärter och rårivna morötter.
Thumbnail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback