Dag 17

"Standardgrötfrukost "med ägg i morse och vattenträning mellan 11 och 12, apelsin i bastun efteråt. Eftersom jag skulle vara hos tandläkaren 14.40 hannjag inte åka hem och äta lunch utan jag åt den på Piccolo där jag tog en halvstor tallrik och plockade lite crabfish, lite grillad kyckling, lite sallad, lite groddar, 5 bitar fetaost, en klick keso och 4 nachochips och jag blev mätt.
Tandläkarbesöket blev bra (tror jag) han bestämde sig för att lappa den krona jag bitit sönder i stället för att sätta en ny krona på tanden bakom, sen får vi väl se vad tiden säger.
Hemma var jag väldigt sugen, så jag tog kaffe och en Nutrilett medan jag gjorde 2 broccoligratänger. En åt mig med lättmjölk, lite vetemjöl och 10 %-ig ost och en till sambon med 3%-ig ost, lite smör, vetemjöl och 28%-ig ost. Han fick rökt skinka till sin och jag bara grönsaker.


I kväll har jag ätit 1/2 apelsin och 1/2 äpple samt lite keso och kesella och några nötter. Nu är det dags att koja. I morgon är det lunchteater och då bjuds det pocherad flundra med räkor och så hoppas jag på mycket grönsaker i stället för potatis. Tar med 1/2 Nutrilett till kaffet, för att kunna motstå kakan. Huvva vad jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback