Dag 19 har kommit igång och passerat

Grötfrukost men 1/2 rivet äpple i stället för jordgubbar i gröten. Det var -22 grader kl 6 när sambon var upp en sväng, men det stiger och vid 8-tiden var det -16 grader. Tyckte ett tag att solen såg ut att vilja bryta fram, men nu är det disigt och grått. Några snökorn har fallit, men nu tror jag att det slutat. Gruvar mig lite inför nästa helg, ska åka till mamma på fredag em och stanna där till tisdag morgon. Har också träff med mina gamla lekkamrater på måndagen.Jag måste lägga upp en strategi! Hur ska jag göra. Risken finns att mamma har bullar och kakor. Egentligen skulle man alltid vara hemma, fast uj vad trist det vore. Nej det gäller att tänka ut något bra.
Fm-fika idag var keso och krossad ananas. Lunch i all hast= 1/2 Xtravaganza-påse. em-fika = Nutrilett Bar. Middag= makrill i tomatsås, rårivna morötter, broccoli och keso. Kväll: krossad ananas och lite keso.
Ganska stökig matordning, men jag föll inte för smörgaås på mötet utan tog fram en påse med nutrilett Bar skuren i småbitar, som jag satt och mumsade på och naturligtvis väckte det uppmärksamhet, men "so what" - jag berättade vad jag åt och att jag fn inte äter bröd och att det var anledningen, sen ägnade jag mig åt mötet och hörde inget mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback