Dag 20

Grötfrukost med ägg i morse, keso och frukt till fm-mellanmål, lunch: äggröra, inlagd sill och rårivna morötter. Apelsin till em-fika.
Sen skulle jag laga middag efter ett recept jag lagt in på VK, men där sk.t det sig - omöjligt att komma in. Tur att man kan improvisera och att jag har ett litet minne, annars hade det blivit magert. Vad man blir less! I alla fall blev det en kycklinggryta med svamp, majs, purjo och krossade tomater och färsk ingefära. Sambon åt pasta till - jag inget.
Har forffarande ont i sidan av mellangärdet efter min vurpa. Att hosta är en pina, tur att dr Anders skrivit ut bra hostmedicin.

Kommentarer
Postat av: Malin

Eller också dansar den fjärilsdansen som jag gjorde när jag var liten :)



Går bra med din nya diet verkar det som! :)



kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback