Dag 21 och 22

22/2: Frukost = 2 dL lättfil + 150 g lättkesella + 150 g hallon och 20 hasselnötter. Sen hann jag aldrig med något mellanmål och lunch blev äggröra på 2 ägg, inlagd sill och grönsaker.
Tänk att jag överlevt utan mackor, bullar, kakor och godis i 3 veckor - och att jag egentligen inte längtat efter dem heller.
FANTASTISKT! Spännande att se vågen i morgon. Tjuvvägde mig i går och det var 1 hg neråt, men -2,6 kg första veckan och -0,5 andra, var lite väl häftigt.

Em-mellanmål blev keso och krossad ananas och 1/2 apelsin. Till middag improviserade jag lite. Hade Chili con carne (eget recept) kvar sen häromdagen och en squash och en paprika som höll på att "gå ut". Så jag delade squashen och paprikan på mitten och fyllde dem med chilin och strödde på riven10%-ig lagrad Västan och gratinerade i ugn tills grönsakerna var mjuka. Gott blev det! Grönsaker till och sambon saknade inget - han blev mätt.
Thumbnail
I kväll har jag ätit ett päron. Nu väntar jag bara på morgondagens morgon


23/2: Med iso-dietens har jag nu på 3 veckor  tappat 3,3 kg.
Idag var det dags för favoritfrukosten igen =150 g lättkesella, 250 g A-fil lätt och 150 g hallon och jordgubbar och 20 nötter. Så iväg till vattenträning och avslappning i bastun med 1 apelsin. På bussen hem en Nutrilett Bar. Lunch = Nudelsoppa med kyckling och purjo och em-fika= 1/2 päron och 1/2 apelsin. Middag = 250 g skalade räkor, 2 kokta ägg, gurka, rädisor och en majonnäsröra (1 msk lättmajonnäs, 1 msk lättkesella, 1 msk lättfil och lite osötad senap samt lite salt och peppar. Inget godissug! Kan ibland känna mig sugen på något men eftersom jag äter så ofta är det snart dags för något planerat, så det går bra.
Thumbnail


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag dansade fjärilsdans när jag var liten, alltså utanför magen..men jag dansade säkerligen inne i magen med. :D

Där hade jag för övrigt både lampa och bra böcker att läsa. :)



Kram och duktigt av dig att klara dieten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback