Dag 24

Igår em och kväll sprang jag på toa och skvätte stup i ett, så därför vägde jag mig i morse. Ibland tror jag att det kan vara bra att"tjuvväga" sig lite mellan måndagarna, för i måndags kändes det ganska hopplöst med bara -3 hg trots att jag varit SÅÅÅÅ duktig. Idag hade 5 hg till runnit ur mig och det sporrar, men å andra sidan, vad hade hänt om jag inte minskat ett enda hekto? Nja vet inte riktigt - egentligen borde man väga sig ännu mer sällan och vågen skulle vara inlåst där man inte kom åt den.
Kesella-lättfil-bär-nöt-frukost idag och så ska jag iväg och vattenträna, fast det sitter hårt åt, vet att ingen av mina 3 kamrater är där, men det är ju för min kropps skull jag tränar. VISST?

Efter frukost lite stavgång och vattenträning och sen hämtade sambon mig och vi for på bokrea. Hittade 1 CD-bok och en CD/MP3-bok av Arto Paasilinna (Snablar och Milda makter) Har läst ett par böcker av honom tidigare, han är väldigt underfundig. Blir bra att ha i öronen på stavgång.
Som fm-mellanmål hade jag med en halv apelsin och 1/2 äpple som jag smaskade på i bastun före träningen. Sen tog jag en Nutrilett Bar på väg till bokhandeln och gick rakryggad förbi ett fik och var senare in på Coop för att köpa frukt och kom ut med bara frukt!!! Fantastiskt ! Klockan hann bli 14.30 innan vi var hemma och för att inte riskera något tok-äta tog jag en Nutrilett till. I morgon fyller jag år och ska inte falla då heller - håller på att planera min "tårta".


Middag: Stekt lax, pressad potatis, gröna ärter och rårivna morötter med krossad ananas i och 1/2 tomat. Jättegott!
Thumbnail
Kvällsmat blir Äpple med keso, kanel och mandel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback