Dag 4

Till lunch idag blev det röd linssoppa med ägg. Både gott och mättande.
Thumbnail

Till middag blev det också soppa, kycklingsoppa med tomat, svamp, majs och purjolök fast jag glömde purjolöken. Gott blev det ändå.
Thumbnail
Flunsan härjar fortfarande, fast jag tror febern har lagt sig, men hosta och snuva och ont i huvet har jag fortfarande.

Dietandet fungerar i alla fall bra och jag ser fram mot vägning på måndag. Tror inte att jag behöver ta till den nya metoden.

På 4 dagar har jag inte ätit en smörgås! Den Västan-ost jag köpte i söndags har jag mer än hälften kvar av. Som mellanmål i em fick jag 1/2 päron, 40 g ost, en bit paprika och några valnötter. Det var fest det.

Testade att inte äta Omeprazol (Losec) i morse, men framåt kvällen var jag tvungen att ta den i alla fall. Skillnad änå mot tidigare då jag kände av reflux redan till lunch fastän jag tagit tablett på morgonen.

Nu ska jag koja och fortsätta på Mari Jungstedt deckare, har laddat med 5 st.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback