Fredagen den 13:e. Dag 12

Äntligen lite mindre kallt, bara - 8 grader idag, men mulet än så länge, men det hör väl ihop.
Kunde inte låta bli att "tjuvväga" mig idag och hade förstås hoppats på rejäl förändring som förra veckan, men naturligtvis blev det inte så. Ligger på -0,3 kg sen i måndags, men i princip var det ju väntat - "vattnet gick" förra veckan och nu börjar det långsamma gnagandet. Nu ska jag gömma vågen och bara väga mig på måndagar.
En lång härlig stavgångstur på nästan 1,5 timmar gjorde mig helt utmattad. Lunch= omelett på 2 ägg med 70 g potatis och 30 g Västanost (10%) serverad med paprika och gurka. 1/2 apelsin till em -fika och nu snart är det dags för middag = stekt färsk torskfile´(utan panering) med en liten potatis, paprika, tomat och gurka till.
Thumbnail


I kväll blir det ost med frukt och nötter.
I morgon är det alla hjärtans dag. Vi har i år kommit överens om att inte "fira" varandra, men om jag åker till Birsta kanske jag kommer hem med en semla till "lilla gubben", men definitivt ingen till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback