Kväll dag 9


Efter lunch gick jag på stavgångspromenad 30 min. Det blev en ganska kort variant, det känns att flåset inte är igång än efter flunsan. När jag kom hem skulle jag ligga och läsa en stund. Håller på med Mari Jungstedts deckare som utspelar sig på Gotland. MEN jag somnade och vaknade av ett förskräckligt oväsen, som tog slut i och med att jag vaknade - inte kunde det väl ha varit jag som snarkade så? Fast jag låg på rygg, så det var det nog. Sköntvar det att sova, så jag vände mig på sidan och somnade om och vaknade 16.20 - hade sovit över mellanmålet!
Till middag var det Räkor, ägg och frukt (till eller efter maten). Jag testade päron till ägg och räkor och det var inte dumt, fast en rostad fralla hade suttit fint, men sån är inte jag inte - tänker inte ens såna tankar hmmm!
Thumbnail
Tycker fortfarande att det går bra, fast på stan iadg hade jag lite tur. Var hos tandläkaren och när jag skulle fara hem, såg jag att det var gott om tid tills bussen skulle gå, så jag bestämde mig för att om bussen inte stog inne skulle jag gå och köpa en tidning och vem vet vad jag hade lockats av där. Bussen hade kommit in och det var bara att stiga på med ett gratisnummer av metro. Just nu har jag ingen bok att lyssna på och resorna blir så tråkiga.


Kommentarer
Postat av: Malin

Du kan prova en nässköljare mot snarkningen, det ska vara bra har jag hört.



Idag har jag ätit banangröt till frukost. Mumma. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback