Åsså gick onsdagen 29/7

Onsdag

on, 29 jul 2009, 16:13

"Tjuvvägde" mig i morse och -nej jag törs inte köra 1600 kcal/dag i alla fall inte utan motion utan återgår till VK:s kaloriantal, men med lov att äta lite MK ibland i alla fall.
Startade morgonen kl 7 med 1/2 banan och 1/2 apelsin och en liten kopp kaffe och en stavgångspromenad på 7,4 km på 87 min inkl vattendrickarstopp och 84 min effektiv gångtid. Blev en hastighet på 5,3 km/timme. Inte så dumt med en vilodag kanske.
Sen hem för frukost = Xtravagansa-påse och dusch.
Nutrilett Bar =lunch) på bussen in till stan och där blev jag friserad i 2 timmar och känner mig riktigt nöjd, det är knappt sambon känner igen mig.


Solen sken när jag kom hem, så det blev kaffe på altanen + Nutrilett Bar igen. Jag tar igen ökat kaloriintag 2 dagar med hjälp av Nutrilett idag. From middagen blir det riktig mat igen.


Middag klar

on, 29 jul 2009, 17:15

Idag blev det repris på gårdagens middag = köttfärsbiff, wokgrönsaker och färska grönsaker.
Sambon har varit hos fotvården idag (han fick presentkort på födelsedagen) och det verkar som om han ska gå med på en liten prommis om en stund.


Det blev en kvällspromenad

on, 29 jul 2009, 22:19

Det blev en kvällspromenad med sambon, utan stavar för en gångs skull. Problemet att gå utan stavar är att jag har svårt att hålla ryggen rak, så har det varit så länge jag minns.
Efter promenaden blev det "vrålfika" 1 päron, 1/2 avokado, 40 g 10%-ig Västan och 2 Wasa Havre med Bregott. Oj, oj oj vad gott.
Dagens summering landade på 1478 kcal intag, 662 ut, 28%protein, 37% fett och 35% kolhydrater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback