Fredag 24/7

Fredag- ha-ha-va kul!

fr, 24 jul 2009, 08:31

Det har visst regnat hela natten och är totalgrått på himlen och regnar nu också. Har "käkat" min Nutrilettdrink och en kopp kaffe och känner mig riktigt mätt och nöjd. Sitter och planerar hur jag ska vara klädd NÄR jag går på promenad. Observera NÄR inte OM!!!
Jag har ett regnställ (jacka och byxa som andas lite) och en favoritjacka (kostade 800:- och då var det halva priset) som andas lite mer. Det blir nog byxorna och favvo-jackan. mörkblå byxor och klarblå jacka . Och så tar jag min gula keps för att hålla kapuschongen på plats och glasögonen fria från regn. På fötterna får det bli rejäla skinnskor, de håller emot bättre än joggingdojor.
Nu kom sambon hem från sin träning, han tog bilen idag, men på vägen in till stan öste det ner så han knappt såg något.
Nu tappade jag lite fokus, det öser ner. Måste invänta en liten paus.........


Nämen vet jag vad - skärpning!!!!!

fr, 24 jul 2009, 11:42

Inte har jag kommit iväg än! Nu ser det faktiskt lite ljusare ut och har inte regnat på 1 timme. Kanske vågar mig på att ta regnjackan i lilla ryggsäckan och vanliga vindbyxor.
Kollade termometern och det är faktiskt 19 grader, så jag tar nog T-shirt och knäbyxor och keps och regnjackan i ryggsäcken. Nu går jag!


Nämen nu var jag duktig, superduktig

fr, 24 jul 2009, 14:37

Gick titalt 91 min. Stannade till i Birsta City där jag köpte lite inspelningsbara CD-skivor och var på toa. Gick sen vidare hemåt och träffade på sambon i bil, men tackade nej till skjuts. Regnet kom och gick, så det var lite regnjacka av och på och fuktigt så in i norden. Nu blir det en kopp kaffe och en Nutrilett Bar.


Middag = belöning

fr, 24 jul 2009, 17:06

Idag har jag gjort rätt för belöning. Har ätit enligt modifierade planer och motionerat mer än planerat, men belöningen blir den planerade fredagsmiddagen = räkor, 1/2 avokado, sallad gurka och tomat och 1/2 glas vitt vin utspätt med mineralvatten. I kväll får det bli keso, krossad ananas och några nötter, det blir som en bakelse. Ananasen är förstås i si egen juice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback