Long time no see!

Har slappat och gått upp lite i vikt igen, men nu tar jag tag i problemet igen.
Jag satsar på iso-dieten igen
Frukost= gröt med frysta hallon och lättmjölk, hårdkokt ägg med kaviar. Detta är min standardfrukost.
Mellanmål hanns inte med (veckohandling), snart dags för lunch som blir:
Äggröra på 2 ägg, 1/2 msk smör och 1 msk lättmjölk +salt och peppar. Till det inlagd sill.

Dagens motion blev 9,2 km cykling och ganska bra motvind åt ena hållet och jag tyckte inte att jag kände medvinden åt det andra, men det bar uppför då.
Har startat om nu utgående från vikten i måndags (6/7) och skulle vilja klara 5 kg till Tjejmilen sista helgen i augusti (7 veckor).
På em var det egentligen tänkt bara en frukt till mellanmål, men eftersom jag missade mellis på fm tar jag det på em 125 g keso och 65 g krossade ananas i juice.

Mellanmål senare: 1/2 äpple och 1/2 apelsin.
Middag: Purjolåda och farmarbiff.
Kväll: En bit paprika, 2 rädisor, 40 g lagrad 10%-ig Västanost och 5 hasselnötter.
Totalt idag har jag ätit 1322 kcal, 29% protein, 36% fett och 35 % kolhydrater och jag har gjort av med 383 MK.
Har varit duktig hela dan och är jättenöjd! Det känns bra!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback