Onsdag 15 juli

Gröt med hallon och lättmjölk, 2 halva frukter, 1 hårdkokt ägg med kaviar.
Idag ska vipå bussutflykt och jag vet inte vilka lockelser som ligger framför mig, men jag stoppar ner 2 Nutrilett Bars i handvskan utifall det lockas med kaffe och kakor.
Tyvärr är vädret lite grådaskigt, men vi helgarderar och tar med regntackor.

Vi fick en jättefin dag. Innan vi kom till starten sken solen och det fortsatte den med hala dagen, fastän det här hemma hade regnat rejält.
Bara 1/2 timme efter start blev det stopp i Svartvik, där många passade på att fika, dock inte vi.  På Lörudden åt vi en underbar fisksoppa till lunch.


Vi besökte Juiskär och Skatan också
.I Galtström kunde jag inte mostå en Nogger, där fick vi en drygt timmes trevlig guidning..

Till middag blev det stekt lax, sallad tomat och gurka för mig och våfflor med jordgubbssylt för sambon, som fått nog av fisk idag.

Sen tog jag en liten cykelur och fixade 244 MK samtidigt som jag köpte kiwi och nektariner, ska göra bakelse av dem åt mig i morgon när sambon fyller år. Han får sin favorit prinsessbakelse x2.
Resultatet idag blev 1378 uppätna kalorier, 244 MK, 25 protein %, 38 fett% och 37 kalhydrat%.


Kommentarer
Postat av: Malin

va mysigt ni verkar ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback