Onsdag 23/7

Såg väldigt grått ut i morse och allt kändes segt, men hoppsan plötsligt skiner solen från nästan klarblå himmel och sambon föreslår en cykeltur. Så det nappar jag på. Ajjö på en stund.
Frukosten är avklarad, standard förstås.
Det blev en 77 min lång cykeltur på 11,84 km. Ovanligt långt för sambon, men härligt. Det är roligt att ha sällskap ibland.
Lunchen = röd linssoppa med ägg är avklarad. Gjorde stor sats förra veckan så den fanns i frysen och räcker även i morgon.
Solen tittar fram då och då, men lufttemperaturen är inte mer än 17 grader. Funderar på att cykla till IKEA, det är nog 1 år sedan jag var där. Inte för att jag ska köpa något, men kan vara kul att titta lite.
Cyklade till IKEA och har därmed mer än 500 MK idag. Köpte vara några småförpackningar lingo- och fläder-dryck och spanade på arbetslampor. Behöver en vid datorn och en vid symaskinen.
Missade em-mellanmålet pga cykelturen, så i kväll ligger jag väldigt bra till. Middag var idag köttfärsbiffar med haricots verts, sallad, gurka, tomat och paprika (en av alla mina favoriter, äter nog nästan bara favoritmat).
Thumbnail



Kvällsmat: 1/2 päron, paprika, 40 g lagrad10%-ig Västan och några nötter och mandlar jättegott!
Avslutar lite under tillåtet: 1207/1345 kcal. 623 MK, 32%protein, 36%fett och 32% kolhydrater.

Har alltså inte ätit upp mina MK idag och har samlat in mer än 500 MK.
Nöjd med dagen får jag lov att säga.
Thumbnail


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback